مرکز خوشنویسی بین الملل

International Calligraphy Center

❂ هنرگردی❂ هنر و خدمات❂ خدمات نویسندگی و خطاطیمرکز خوشنویسی بین الملل

مرکز خوشنویسی بین الملل

 درباره/معرفی:

مرکز خوشنویسی بین الملل فعالیت تخصصی خود را با چشم اندازی کشوری با نامهایی همچون مرکز خوشنویسی لاتین ایران، مرجع خوشنویسی لاتین ایران از سال 1382 در تهران آغاز نموده و تمرکز بر هنر و تکنیک خوشنویسی غیرفارسی و با توجه به فقدان این بخش آموزشی و هنری در کشور تاکنون ادامه داده است.
هم اکنون این مجموعه با سابقه‌ای 18 ساله به مدیریت مجتبی کرمی در قالب مجموعه‌ای بزرگ و منسجم با چشم اندازی فرا ملی و در قالب موسسه‌ای فرهنگی– هنری (مرکز خوشنویسی بین الملل) با مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ارائه نموده است.

ضمن خوش آمدگویی به بازدیدکنندگان محترم به اطلاع می‌رساند تارنمای مرکز در حال بروزرسانی می‌باشد و مطابق برنامه و چشم اندازهای پیش بینی شده در سال 1396، تغییراتی مفید و کارآمد برای شما در آن ایجاد خواهد گردید.این تغییرات در چند بخش کاربردی شامل ایجاد فروشگاه، ثبت نام آنلاین، صدور گواهینامه‌ها، اخبار روز خوشنویسی غیرفارسی در دنیا و غیره می‌باشد. از این که با صبر و شکیبایی خود ما را همیاری مینمایید از شما سپاسگزاریم. در عین حال شما دوستان علاقه مند می‌توانید جهت کسب اطلاعات روزانه و اخبار مربوط به خوشنویسی غیرفارسی می‌توانید از طریق کانال تلگرام مرکز، صفحه رسمی و یا صفحه فیسبوک مرتبط باشید.

• آدرس:
تهران / شهرک غرب / بلوار شهید دادمان / خیابان شهید فخار مقدم / گلبرگ چهارم غربی / پلاک 4 / واحد سوم شرقی / کدپستی:1468833931

• تلفن:
88079304 021
2903904(920)+98

• وبسایت:
ilcc.ir

• ایمیل:
info@ilcc.ir

• رویدادهای جاری:

📅 درحال حاضر رویدادی موجود نمی‌باشد

• کد QR:

📲 جهت دسترسی سریع و اشتراک‌گذاری آسان، این کد را با تلفن‌های هوشمند اسکن نمائید

قابل توجه

قابل توجه: این صفحه بصورت بازنشر شده است. درصورت لزوم به تغییر یا حذف، لطفاً درخواست خود را طبق «قوانین و مقررات پلتفرم لیلیت»، از طریق بخش «تماس با ما» اعلام نمائید، تا در اسرع وقت توسط بخش تحریریه موردبررسی و اقدام مقتضی قرارگیرد.

درباره






★ lilit-chat

اَپ لیلیت

دریافت رایگان اپلیکیشن لیلیت

error: هشدار ⚠️ محتوا محافظت می‌شود