کانون فرهنگی چوک

Chouk Cultural Center

کانون فرهنگی چوک

 درباره/معرفی:

تمامی اعضا و علاقمندان می‌توانند آثار خود را درقالب word برای ما ارسال کنند. توجه داشته باشید که اثر شما پس از دریافت، مورد بررسی قرار می‌گیرد و اگر هم‌خوان با شرایط سایت باشد، در نوبت نمایش قرار گرفته و درزمان مقرر به نمایش درمی‌آید. شما می‌توانید برای هربخش فقط یک اثر ارسال کنید و زمانی که اثرشما درسایت منتشر شد، منتظراثربعدی شما هستیم. جهت هرگونه سوال، انتقاد، پیشنهاد در رابطه با فعالیت کانون، می‌توانید در ساعات اداری با مدیرسایت مهدی رضایی با شماره 09352156692 تماس حاصل نمایید ویا به آدرس info@chouk.ir ایمیل بزنید. جهت عضویت دراین کانون به بخش منشوراخلاقی کانون مراجعه کنید.

انجمن داستان چوک
برای ارسال داستان کوتاه، داستانک و داستان‌ترجمه، نثر طنز، داستان کودک آثار خود را به همراه یک عکس برای مهدی رضایی دبیر بخش داستان به آدرس chookstory@gmail.com ارسال فرمایید. در فایل اثر ارسالی نام و نام خانوادگی و شماره تماس همراه خود را درج بفرمایید.

انجمن شعرچوک
برای ارسال شعر در هر قالب شعری، آثار خود را در قالب word به دبیرانجمن خانم «آیدا مجیدآبادی» به آدرس chookpoem@gmail.com ارسال فرمایید. آثار باید دارای مشخصات واقعی و کامل باشد. درج شماره تماس ضروری است و بهتر است که اثر ارسالی همراه یک عکس از شاعر باشد.

ارسال نقد، مقاله، خبر، مصاحبه
نقدها و مقالات و مصاحبه‌های خود را می‌توانید برای بخش «مقاله، نقد، گفتگو» ارسال فرمایید. درضمن دربخش خبر می‌توانید تمامی خبرهای خود را اعم از خبرکانون‌ها، انجمن‌ها، محفل‌ها، جشنواره‌ها و جایزه‌های ادبی و فعالیت‌های شخصی خودتان اعم ازانتشار کتاب، مراسم رونمایی ازآثارتان، نقدوبررسی آثار و… را برای ما به آدرس chookstory@gmail.com ارسال فرمایید. خبرگزاری چوک ازتمامی خبرها در تمامی حوزه‌های هنروفرهنگ و ادبیات استقبال خواهد کرد.

* کانون فرهنگی چوک آماده همکاری با تمامی موسسات و انتشارات وکانون‌های فرهنگی است.
* کانون فرهنگی چوک آماده خدمت‌رسانی به جامعه ادبی وهمه هنرمندان عزیز است.
* کانون فرهنگی چوک کانونی بی ادعا و بی‌ریاست. بیایید تا به همدیگر کمک کنیم.

• آدرس:

• تلفن:
09352156692

• وبسایت:
chouk.ir

• ایمیل:
info@chouk.ir
chookstory@gmail.com
chookpoem@gmail.com
chookstory@gmail.com

• رویدادهای جاری:

📅 درحال حاضر رویدادی موجود نمی‌باشد

• کد QR:

📲 جهت دسترسی سریع و اشتراک‌گذاری آسان، این کد را با تلفن‌های هوشمند اسکن نمائید

قابل توجه

قابل توجه: این صفحه بصورت بازنشر شده است. درصورت لزوم به تغییر یا حذف، لطفاً درخواست خود را طبق «قوانین و مقررات پلتفرم لیلیت»، از طریق بخش «تماس با ما» اعلام نمائید، تا در اسرع وقت توسط بخش تحریریه موردبررسی و اقدام مقتضی قرارگیرد.

درباره






★ lilit-chat

اَپ لیلیت

دریافت رایگان اپلیکیشن لیلیت