استدیو طراحی کارنجک

Karnjak Design Studio

استدیو طراحی کارنجک

 درباره/معرفی:

چهار سال از آغاز فعالیت رسمی استادیو طراحی کارنجک می‌گذرد. از آنجا که ما همواره سعی در ارائهٔ خدمات حرفه‌ای در زمینه طراحی وب داریم، باورمان بر این است که قله‌های دست نیافتنی در طراحی (وب) وجود نداشته و در کنار فعالیت‌ها و ارائه خدمات به مشتریان خود، همگام با تکنیک‌های روز قدم برداشته تا نام کارنجک به جایگاه واقعی خود در کنار متخصصان این حرفه دست یابد. تلاشمان بر این است فعالیت خود را با تمرکز بیشتر در زمینه طراحی وب در راستای تحقق اهداف بلندمدتمان با شعار “آشیانه‌ای در آسمان وب ” ادامه دهیم.
امیدواریم رضایت مشتریان همواره پشتوانه و حامی کارنجک برای رسیدن به موفقیت‌های بیشتر در مسیرهای پیش رو باشد.
چرا کارنجک؟
ما در استودیو طراحی کارنجک به کارمان عشق می‌ورزیم، با اشتیاق در موردش مطالعه می‌کنیم و سعی در ارائه اثری مناسب داریم. هرگز حرفه‌مان ما را خسته نمی‌کند، پس همیشه با روحیه مضاعف سعی در خلق طرحی مناسب با تفکری خلاق داریم. باور داریم می‌توانیم این تفکر را در نحوه ارائه خدماتمان نشان دهیم. شرکت‌های زیادی هستند که می‌توانند خدماتی مشابه ما ارائه دهند و البته ما هیچ وقت به لفظ بهترین باور نداشته ایم و این انتخاب با شماست که مجری تبلیغات خود را انتخاب کنید، البته ما همیشه در دسترس هستیم !

• آدرس:
بندرعباس / خیابان رسالت شمالی بعد از پل رسالت / ساختمان اهـورا طبقه چهارم / واحد 13

• تلفن:
33681819 76 98+
09365254620

• وبسایت:
karenjak.com

• ایمیل:

• رویدادهای جاری:

📅 درحال حاضر رویدادی موجود نمی‌باشد

• کد QR:

📲 جهت دسترسی سریع و اشتراک‌گذاری آسان، این کد را با تلفن‌های هوشمند اسکن نمائید

قابل توجه

قابل توجه: این صفحه بصورت بازنشر شده است. درصورت لزوم به تغییر یا حذف، لطفاً درخواست خود را طبق «قوانین و مقررات پلتفرم لیلیت»، از طریق بخش «تماس با ما» اعلام نمائید، تا در اسرع وقت توسط بخش تحریریه موردبررسی و اقدام مقتضی قرارگیرد.

درباره






★ lilit-chat

اَپ لیلیت

دریافت رایگان اپلیکیشن لیلیت